lunes, agosto 15, 2011

rachou o solpor en mil anacos ...

Ilustración de Stella Im Hultberg



rachou o solpor en mil anacos

instalouse un outono
madrugador nos pés
e na espesura dos ollos
naufragou o silencio

máis noutrora…

eu atrapaba a lúa
coas pestanas
xiraba e xiraba
bailando cos teus dedos
na miña cintura

e ti…

xogabas  cos meus abrazos
e fundías un  trisco de estrela
preto do meu corazón

quixen permanecer así
para sempre
pendurada dos teus aloumiños

pero rachou o solpor
en mil pedazos
e un eclipse longo
anidou  no sorriso


17 comentarios:

  1. ...pendurada dos teus aloumiños...
    hum, qué musicalidad, qué gozada. Muy bien, Mariola.
    Muchos saludos blo

    ResponderEliminar
  2. Non te preocupes. Os eclipses, por longos que parezan, pasan; e despois poderás volver xirar dende o epicentro da túa cintura...

    Bicos brillantes

    ResponderEliminar
  3. Gracias por tu visita y encantada de conocer tus letras muy hermosas por cierto.

    Saludos desde el aire

    ResponderEliminar
  4. José Antonio,tes razón, os aloumiños teñen unha musicalidade preciosa, unha sonoridade explosiva.
    unha aperta.

    Chousa, sei que os eclipsen pasan, mentras tanto teremos que resignarnos e aceptar a situación, pero logo xiraremos, deso dou fe.
    bicos.

    Rosa, encantada de ler as túas verbas e grazas por pasar polo meu blog. Seguireite.
    un bico.

    ResponderEliminar
  5. Gracias amiga ,por llegar hasta mi refugio tan lejano
    Un beso grande y te dejo un pensamiento de regalo.

    Del tercer misaico de mi libro,"En el nombre del Ángel"

    Busco mi alma
    después de la tormenta
    en escarpados exilios de dolor
    donde una vez,
    quedó olvidada la inocencia.....

    Lydia Raquel Pistagnesi

    ResponderEliminar
  6. Los eclipses pasan y el sol vielve a brillar con su esplendor. Muy bello. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  7. Grazas Lydia por estes versos tan fermosos.
    Un abrazo.
    Grazas Alma polas túas palabras alentadoras.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  8. Me encantan todos estos poemas tan llenos de sensualidad y ternura. Son como ráfagas de instantes amorosos, como si quisieras grabar cada segundo para que nunca se te olviden. Y eso sólo puede ser porque de verdad aprecias y sientes todo lo que te está pasando.

    biquiños,

    ResponderEliminar
  9. Grazas Aldabra. Gústame que te cheguen de corazón e que valores estos instantes tanto como eu.
    un biquiño.

    ResponderEliminar
  10. Hola Mariola, Estoy encantada de que te pasaras por mi casita y poder asi conocerte. Es un placer pasear por la tuya. Bellisima.
    No sabes que ilusion me ha hecho...de Feneªªtan cercaªª
    muchas graciasªª
    PD...no sçe que le pasa a mi teclado que no me deja poner exclamaciones WOWªª
    sorry
    Un biquiño

    ResponderEliminar
  11. Grazas a ti Victoria, por amosarme eses blogs que tes tan fermosos e por achegarme a pintura naif un pouquiño máis cerca.
    Seguireite encantada.
    Pd- somos de cerquiña?
    un bico.

    ResponderEliminar
  12. Mariola, soy de Ferrol. Somos vecinas :-)
    Eu tamén te sigo.
    Un bico

    ResponderEliminar
  13. Me encantan tus poemas, Mariola, a pesar o quizá porque están escritos en esa lengua tan melosa.

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  14. xa sabes que valoro moito eses instantes, creo que pensamos de xeito parecido, ¿non che parece?.

    biquiños,

    ResponderEliminar
  15. ¿ti sabes como é que aparecen todos estes enlaces ó meu blog? e que non consigo saber por qué saen noutros blogs os enlaces ó meu si eu non faigo nada.

    ResponderEliminar
  16. Aldabra, non teño nin idea, qué enlces?

    ResponderEliminar
  17. Aldabra, acabo de velos, pois non sei cómo é posible, ás veces parece que interntet ten duendes, porque eu tampouco fago nada.
    bicos.

    ResponderEliminar